Μοσχαράκι κοκκινιστό | una cucina

una cucina

Καλωσορίσατε στην κουζίνα μας!!
Εδώ, οι μυρωδιές, τα αρώματα, οι δοκιμές, οι εικόνες, οι προσδοκίες, ανταμώνουν αρμονικά και μας οδηγούν σε παράδεισο γευστικών ηδονών!
Δείτε και μόνοι σας ;)

food n' eros

Μοσχαράκι κοκκινιστό

10
kokkinisto1UC
Υλικά
1,200 κιλό μοσχάρι (κιλότο ή ποντίκι) σε μικρές μερίδες
Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο «ΕΛΙΑ»
2 ώριμες ντομάτες περασμένες στον τρίφτη
2 μεσαία κρεμμύδια
2 σκελίδες σκόρδο
3 καρότα μικρά
¼ κιλό φρέσκα μικρά μανιτάρια
1 πράσινη πιπεριά
1-2 κουταλιές πελτέ ντομάτας
1 κούπα κρασί NECTAR SAMOS
1 φύλλο δάφνης
1 κτγ ζάχαρη
1 κτσ αλεύρι
1 κούπα ζεστό νερό
αλάτι, πιπέρι, πάπρικα γλυκιά


Επί τω έργω
Αλατοπιπερώνουμε το κρέας. Σε μια κατσαρόλα ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο και ρίχνουμε με τη σειρά τα κρεμμύδια σε ροδέλες, το σκόρδο ως έχει, τα μανιτάρια σε φέτες ή αν είναι μικρά στη μέση, την πιπεριά σε κύβους, να σοταρισθούν μέχρι να γυαλίσουν.
Στην ίδια κατσαρόλα ρίχνουμε το κρέας κομμένο και τα καρότα τριμμένα.
Σοτάρουμε μέχρι να πάρουν χρώμα, ανακατεύοντας κάθε τόσο.
Ρίχνουμε το αλεύρι και ανακατεύουμε για 2 λεπτά ακόμη.
Σβήνουμε με το κρασί και προσθέτουμε τις ντομάτες, τον πελτέ διαλυμένο σε λίγο νερό, τη ζάχαρη, την πάπρικα και όσο αλατοπίπερο νομίζουμε (όχι και με τη χούφτα…!!)
Ανακατεύουμε καλά και μόλις πάρει βράση το φαγητό, χαμηλώνουμε τη φωτιά και το σιγοβράζουμε σκεπασμένο για 1,5 ώρα, προσθέτοντας λίγο από το ζεστό νερό αν χρειασθεί.
Όταν μαλακώσει το σερβίρουμε με άσπρο πιλάφι ή πατάτες τηγανιτές (που αν θέλουμε τις ρίχνουμε στην κατσαρόλα να πάρουν 1-2 βράσεις μαζί με το κρέας), περιχυμένο με τη σάλτσα του.
kokkinisto_focalUC
Ανοίγουμε κι ένα ξινόμαυρο και τσουγγρίζουμε : Στην υγειά σας!

10 σχόλια : Leave Your Comments

  1. Μου αρέσει που το Σαμιώτικο κρασάκι δεν λείπει σχεδόν ποτέ από τα φαγάκια σου!!
    Εντυπωσιακά τα μανιταράκια που δεν τα έχω δοκιμάσει σε κοκκινιστό!
    Φιλιά, καλή βδομάδα Γιώργο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως να αντισταθεί κανείς σε αυτή την σαλτσούλα? Με πατατούλες θα το προτιμήσω. Και κρασάκι θα πιω ότι ανοίξετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμα ο ανθρωπος ειναι απο τη φυση του καλλιτέχνης...οτι και να κανει μιλαει!!!Τι αλλο να πω ? μήπως να βγουμε σε προωρη συνταξη και να φτιαξουμε κανενα ταβερνακι??
    Την καλησπερα μας :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. All time classic! Πολύ ωραία η ιδέα με τα μανιτάρια και την πιπεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικό!!!όσο για τα κρασιά της Σάμου πολυαγαπημένα!!
    Συμφωνώ κι εγώ με την άποψη του Νικόλα εγώ μάλιστα είμαι πολύ κοντά στη σύνταξη!!!
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. με πατατούλες θα το προτιμήσω κι εγώ, άλλωστε οι αμαρτίες πρέπει να πηγαίνουν δυο-δυο σα τους Χιώτες, ώστε να μοιράζονται οι τύψεις!!!!!
    κρασάκι Σαμιώτικο θα πιούμε οπωσδήποτε
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάτι μύρισε στην γειτονιά και με έβγαλε εδώ. Καταπληκτικό. Πειράζει που εγώ το έφαγα ήδη .....με τα μάτια μου;
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία η χρήση του Σαμιώτικου κρασιού, δεν το έχω δοκιμάσει σε κοκκινιστό. Συνήθως με το ότι μαγειρεύεις πίνει κιόλας, αλλά οι κανόνες είναι για να παραβαίνονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο κλασσικό φαγητό, νομίζω οτι το μυρίζω ακόμα όταν η γιαγιά μου το μαγείρευε σε γιορτές ή σε τραπέζια για να δεχθεί κάποιον καλεσμένο.Αγαπημένο του άνδρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ΕΛΕΝΑ
    @Λίλα
    @Benikos
    @big mama
    @Ξανθή
    @ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
    @Λίνα
    @FoodJunkie
    @αχτίδα

    Σας ευχαριστώ πολύ για το πέρασμά σας από εδώ και τον κόπο που κάνατε, να αφήσετε λόγια καλά για μένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δοκίμασαν και είπαν