~ Χρόνια Πολλά & Γλυκά ~ | una cucina

una cucina

Καλωσορίσατε στην κουζίνα μας!!
Εδώ, οι μυρωδιές, τα αρώματα, οι δοκιμές, οι εικόνες, οι προσδοκίες, ανταμώνουν αρμονικά και μας οδηγούν σε παράδεισο γευστικών ηδονών!
Δείτε και μόνοι σας ;)

food n' eros

~ Χρόνια Πολλά & Γλυκά ~

16
Κουραμπιέδες με μαστίχα !!



Τί νομίζατε, θα σας άφηνα μέρες που είναι χωρίς φρέσκο κέρασμα;




Πρόκειται για κλασική συνταγή κουραμπιέδων, με αντικατάσταση στο ρούμι από λικέρ μαστίχας και τα τεμαχισμένα καβουρδισμένα αμύγδαλα, από τριμμένη αμυγδαλόψιχα, μιας και είχα πρόβλημα με το μικρό μου γιο :)


ΥΛΙΚΑ
200 γρ. βούτυρο γάλακτος
90 γρ. βούτυρο γίδινο
125γρ. αμύγδαλο καβουρδισμένο και τριμμένο
μισό κουταλάκι του γλυκού μπέϊκιν πάουντερ
1 λοβό βανίλιας
110 γρ. ζάχαρη άχνη
1 σφηνάκι λικέρ μαστίχας
600 γρ. αλεύρι
ζάχαρη άχνη


ΕΠΙ ΤΩ ΕΡΓΩ
Χτυπάμε στο μίξερ το βούτυρο γάλακτος, το γίδινο και την άχνη (τα 110.γρ.) μέχρι να μαλακώσουν και να αφρατέψουν.
Κοσκινίζουμε το αλεύρι, το μπέϊκιν και τα ρίχνουμε στο χτυπημένο βούτυρο μαζί με τη βανίλια


Ανακατεύουμε απαλά με το χέρι και προσθέτουμε το λικέρ μαστίχας και το αμύγδαλο.


Πλάθουμε τους κουραμπιέδες στρογγυλούς ή μισοφέγγαρα και τους ψήνουμε στους 180ο C σε προθερμασμένο φούρνο για 18 λεπτά.


Τους βγάζουμε από το φούρνο, τους αφήνουμε να κρυώσουν καλά και τους βουτάμε στην άχνη.


Χρόνια Πολλά σας εύχομαι
Καλά Χριστούγεννα
Υγεία Χαρά Ευτυχία για όλους τους φίλους και επισκέπτες της cucina(ς) μου

16 σχόλια : Leave Your Comments

  1. Χρόνια Πολλά και καλά!!
    Φέτος η κόρη μας έφτιαξε κουραμπιέδες με περίπου ίδια συνταγή κι έχω φάει μέχρι τώρα καμπόσους.
    Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά και μυρωδάτα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά Χριστούγεννα να έχουμε!!!!!!!
    Βούτηξα και το γλυκάκι μου
    Φιλιάααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και γευστικά.
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα και χαρούμενες γιορτές!!!Γεμάτα υγεία,αγάπη,χαρές και ευτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεία
    κι αγαπώ πολύ τη μαστίχα, οπότε θέλω μπόλικους!!!

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύχομαι Καλή χρονιά γλυκιά σαν μέλι, με υγεία, χαρά κι ευτυχία, με πολύ αγάπη και πολλά και καλά μαγειρέματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Δημήτρης κι εγώ σου ευχόμαστε μια δημιουργική χρονιά με δύναμη να παλέψεις για όσα θες να αποκτήσεις φίλε μου.Υγεία , αγάπη και όνειρα και ..μη ξεχνιόμαστε..καλή κουζίνα!Το κουραμπιεδάκι μου το παίρνω για το ποδαρικό, ο Δημήτρης πάντως μαγειρεύει κρεατόπιτα αυτή τη στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ θα σου ευχηθώ με μία μαντινάδα.

    Όσες χιλιάδες κύματα
    την Κρήτη την κτυπούνε
    τόσες να είναι και οι χαρές
    φέτος που θα σε βρούνε.

    Καλή χρονιά με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία πολλές χαρές και δημιουργικότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευτυχώς που δεν την διάβασα νωρίτερη την συνταγή σου, γιατί σίγουρα θα ήθελα να τους φτιάξω και θα τους έτρωγα όλους μόνη...
    Μερικά ακομη κιλά παραπάνω δηλαδή.

    Και του Χρόνου Γιώργο.

    Με Υγεία και Δύναμη το 2010.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλε Γιώργο,
    Καλή Χρονιά.
    Ένα όμορφο βραβείο σε περιμένει στο blog μου, αν θελήσεις να το αποδεχτείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλε Γιώργο,
    Καλή Χρονιά.
    Ένα όμορφο βραβείο σε περιμένει στο blog μου, αν θελήσεις να το αποδεχτείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Γιώργο μου!
    Ενα βραβείο για σένα στο blog μας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πέρασε από τα Λιλά να πάρεις κι από μένα ένα βραβείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δοκίμασαν και είπαν