~ Απόδραση !! ~ | una cucina

una cucina

Καλωσορίσατε στην κουζίνα μας!!
Εδώ, οι μυρωδιές, τα αρώματα, οι δοκιμές, οι εικόνες, οι προσδοκίες, ανταμώνουν αρμονικά και μας οδηγούν σε παράδεισο γευστικών ηδονών!
Δείτε και μόνοι σας ;)

food n' eros

~ Απόδραση !! ~

14

Με …κανονική άδεια «από τη σημαία» του μπλογκοχωριού, άφησα πίσω μου για λίγες μέρες, δουλειές, αγαπημένες ασχολίες, γνωστούς - φίλους και κούνησα μαντήλι σε έγνοιες σκοτούρες και την καθημερινότητα!!

Ο χώρος εδώ μια σχέση με τη φωτογραφία την έχει!!

Οι φωτογραφίες αυτές μαζί με άλλες πολλές προορίζονται για το zoom, αλλά για να δικαιολογήσω την απουσία μου και να σας καλοπιάσω κάνω … "Παγκόσμια Πρώτη" στην κουζίνα μου :)

Ελπίζω να σας αρέσουν...

14 σχόλια : Leave Your Comments

  1. Εκεί κάτω από την πέργκολα θα ήθελα κι εγώ να είμαι!!!
    Καλά να περνάτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας αρεσουν και παρα πολυ μαλιστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά να περνάς στις αποδράσεις σου, υπέροχες φωτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να περνάς τέλεια Γιώργο μου, υπέροχες οι φωτός!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικά τοπία, καταπληκτικές φωτό.Σου κλέβω την τελευταία για να την ζωγραφίσω.Πολύ θα ήθελα να είμαι και έγώ εκεί.Καλά να περνάς.Εμείς εδώ....περιμένουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ!!! ΘΑ ΣΑς ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ 7ΜΗς ΠΡΟΣ 8 Η ΠΑΝΑς ΑΠΟΨΕ!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    πΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ, ΔΕΝ ΚΟΛΩΝΕΙ Η ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΓΙΩΡΓΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αφεντικό είπε
    Πρός το παρόν σε αφήνω να χαλαρώσεις και να περάσεις καλά,το
    δικαιούσαι εξάλλου ταλαίπωρε κάτοικε του άστεως,άμα με το καλό
    γυρίσεις θα σου βάλω δύσκολα....
    Ετσι για να κρατάμε τα αίματα ζεστά...
    Φιλιά σε όλους
    Υ.Γ Οντως υπέροχες φωτό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλές διακοπές!=D
    Ξένοιαστες και γευστικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα! Έχουμε καλά νέα? Φιλιά
    από Ν Αφρική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό καλοκαίρι Una Cuzina.. πολλα πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δοκίμασαν και είπαν