ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ - ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2 | una cucina

una cucina

Καλωσορίσατε στην κουζίνα μας!!
Εδώ, οι μυρωδιές, τα αρώματα, οι δοκιμές, οι εικόνες, οι προσδοκίες, ανταμώνουν αρμονικά και μας οδηγούν σε παράδεισο γευστικών ηδονών!
Δείτε και μόνοι σας ;)

food n' eros

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ - ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2

18
Το Σάββατο, στις 3 του Μάρτη οι Food Bloggers και οι φίλοι τους, ανταμώνουν στο ΖΕΥΚΙΝ!!!
Μαζέψτε όσο κέφι σας έχει απομείνει κι ελάτε να το απογειώσουμε όλοι μαζί με τη ζεστασιά της χαράς, τη δύναμη του κυκλωτικού χορού και την αγκαλιά της μεγάλης παρέας μας.

"Ζεύκια στην Ικαρία λέγονται τα ολονύκτια γλέντια με μεζέδες, κρασοπότι, μουσική και ξέφρενο χορό. Σε αυτές τις γιορτές εκφράζεται η πλούσια μουσικοχορευτική παράδοση του νησιού και ο φιλόξενος και κοινωνικός χαρακτήρας των κατοίκων."

Αυτό είναι το πρώτο που μαθαίνει κανείς, μόλις μπει στη σελίδα του ομώνυμου μουσικού μεζεδοπωλείου της Λ Αμφιθέας.

Αυτό επίσης διαπιστώνει με όλες του τις αισθήσεις ο καθένας, από την πρώτη του κιόλας επίσκεψη, μόλις περάσει η νύχτα και τον βρει το ξημέρωμα με ένα τεράστιο χαμόγελο ικανοποίησης για όσα έζησε…



Κοινοποιείστε τις συμμετοχές σας στα σχόλια της ανάρτησης, 
  • δηλώνοντας (απαραίτητα) αριθμό συμμετεχόντων από κάθε blog!!
  • Ποιες θα αναλάβουν να φτιάξουν τις βασιλόπιτες [πέρυσι κόψαμε 3 (Νίκη Λαμπρινού, Αθηνά Πάνου, Μέτη)]
  • Δωράκια για το φλουρί {π.χ. βιβλία μαγειρικής, βοηθήματα κουζίνας, κρασιά …}
  • Αναμνηστικά για τους συμμετέχοντες!! 
Συμμετοχές θα γίνονται δεκτές μέχρι 29 Φεβρουαρίου, προκειμένου να κλείσουμε οριστικό αριθμό θέσεων. 


Τηλ. Επικοινωνίας για καλύτερο συντονισμό, μπορείτε να στείλετε με email (gvarvakis@gmail.com) γράφοντας στο ΘΕΜΑ : ΖΕΥΚΙΝ

Σας περιμένουμε!!!


Δείτε τι έγινε πέρυσι 

18 σχόλια : Leave Your Comments

  1. Καλημέρα Γιώργο!

    Μέσα είμαι και εγώ και η μικρή μας! Δυο ατομα και θα σου πω αυριο και για το δωράκι μας. Οτι θες εδώ είμαστε! Περιμένουμε με χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για εμένα υπολόγισε 1 1/2 άτομο:)...θα φέρω και τον βοηθό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέφτω κάπως μακρυά... Καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποσο ζηλευω που απο Θεσσαλονικη τα χανω ολα! Να περασετε τελεια και περιμενουμε φωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ θα ήθελα να έρθω αλλά δυστυχώς είμαι μακρυά (Λάρισα).Εύχομαι να περάσετε καλά και περιμένω (εννοείται) φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειααα!!!!Εύχομαι να τα καταφέρω γιατί έχω μια υποχρέωση το επόμενο Σαβ/κο και μπορεί να λείπω...Θα ενημερώσω!!!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι ρε παιδιά... με πεθάνατε... έχω τα γενέθλια της μικρής την άλλη μέρα το μεσημεράκι και θα είμαι φουλ στις ετοιμασίες... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιώργο μου εγώ το Σαββάτο εκείνο θα έχω συγκέντρωση για τα γενέθλιά μου που είναι στις 29 Φλεβάρη (Τετάρτη), κάθε 4 χρόνια έχω γενέθλια οπότε τα γιορτάζω πανηγυρικά όπως καταλαβαίνεις!
    Εύχομαι να περάσετε τέλεια όπως και πέρισυ!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα σκάσω με τις συναντήσεις σας! Να περάσετε τέλεια και να βγάλετε πολλές πολλές φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για κάτι τέτοια θα ήθελα να είμαι Αθήνα...Δύσκολο να σας δω όλους μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου ξεπερνάει την επιθυμία η απόσταση! Δυστυχώς..να περάσετε όμορφα,πολύ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πώς και πώς το περιμέναμε Γιώργο μου.
    Φυσικά θα είμαστε εκεί ( Με το έτερον ήμισυ). Για ότι χρειάζεσαι θα τα πούμε.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. παρούσαααααααααααα....
    εγώ πάλι,πρώτον γιατί περάσαμε καταπληκτικά πέρυσι και δεύτερον γιατί δεν πρόλαβα να φάω τίποτα στη δική μας,θα είμαι εκεί με το έτερο ολόκληρό μου...( δηλ. άτομα 2 )
    όσο για "χορηγεία" θα συσκεφθώ μετά του εαυτού μου και εγκαίρως θα ενημερώσω...
    φιλιά και ευχαριστούμε για τη πρόσκληση...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για περάστε απο το blog μου να παίξουμε λίγο ....
    :)

    ΥΓ: Εγώ μάλλον μόνη μου θα έρθω εκτός αν το πείσω να έρθει...:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εμείς έχουμε ονομαστική εορτή εκείνη και θα ξεκινήσουμε από τις 7.00 το απόγευμα και όσο μας πάρει μιας και ο εορτάζων έχει ηλικία παιδική...
    Σας εύχομαι ολόψυχα να περάσετε όλοι υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Από τώρα ετοιμάζομαι ψυχολογικά!! μάλλον εγώ και ο σύζυγος, αλλά υπάρχει μια πιθανότητα να έλθω και μόνη μου. Για βασιλόπιτα έχετε προσφορές; ή θέλετε;
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είπα πως θα ενημερώσω και μπήκα να ενημερώσω... δυστυχώς σιγουρεύτηκε ότι θα λείψω το Σάββατο... πολύ πολύ κρίμα!!!
    Να περάσετε τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δοκίμασαν και είπαν