ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2 - ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ!!! | una cucina

una cucina

Καλωσορίσατε στην κουζίνα μας!!
Εδώ, οι μυρωδιές, τα αρώματα, οι δοκιμές, οι εικόνες, οι προσδοκίες, ανταμώνουν αρμονικά και μας οδηγούν σε παράδεισο γευστικών ηδονών!
Δείτε και μόνοι σας ;)

food n' eros

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2 - ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ!!!

9

Τα blogs που θα τα ... "σπάσουν", σε αλφαβητική σειρά!!

άρωμα Γυναίκας... SpIrToKoYto

H μάνα του ... λόχου Έφη & Εφούλα

Μαγειρική και Τέχνη Μarion

Συνταγές της Ασπρούλας Ξανθή


Elena is cooking... Elena

MARI PLATEAU Mari

Sugar Buzz Athina P.

Sugar flowers Creations Nicky L.

una cucina maria mas. & gvarvakis

Ο Νίκος Φάκαρος στο βιολί του "ΖΕΥΚΙΝ"

Εδώ στην εκπομπή "Μένουμε Ελλάδα"


Μη ξεχαστείτε : απόψε στις 10!!!

9 σχόλια : Leave Your Comments

  1. Καλά να περάσετε! Κρίμα που είμαι μακριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ είμαι κι εγώ τελευταία;;; διάφορα θέματα με κρατούσαν σε αμφιβολία. Εκτός απροόπτου θα είμαι εκεί.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι να περάσετε καλά, λυπάμαι που θα δε μπορώ να έρθω λόγω απόστασης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας εύχομαι να περάσετε καλά και να μας δείξετε πολλές φωτογραφίες.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα τα σπάσουμε...???
    και μ' έχεις βάλει και πρώτη...???
    τυχαίο...???
    δεν νομίζω...

    Ιδού και η προσφορά μου για τη κλήρωση:
    ένα καλαθι με διάφορα μπαχαρικά και λοιπά συναφή...
    (αν χρειάζεστε να βοηθήσω σε κάτι μου λέτε...)
    ένα φιλί από δω και τα άλλα από κοντά...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα μου πείτε κι εμένα, τι είναι προτιμότερο να φέρω;
    Μάλλον θα αναγκαστώ να έλθω με λεωφορείο ή τραίνο από Χαλκίδα.
    Περιμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι κρίμα που δεν μπορώ να έρθω! Καλά να περάσετε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις συμμετοχές και όλα τα καλά που θα προσφέρετε απόψε!!!
    Θα τα πούμε στις 10μμ
    Σημειώστε το τηλ. του μαγαζιού σε περίπτωση που θέλετε να ζητήσετε πληροφορίες για το πως θα έρθετε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιωργή,πρόβλημα από μένα...-:((
    Ο Γιάννης ξαναέπεσε δεύτερη φορά σε ένα μήνα ξερός από τη μέση του και εκτελώ χρέη νοσοκόμας και καμαριέρας...
    Το δωράκι μου θα προσπαθήσω να το στείλω σήμερα, να χορέψει και να διασκεδάσει αντί για μένα...
    ( δώστε του να πιεί κι ένα ποτηράκι κρασί )...
    πριν βάλω τις φωνές από τη ζοχάδα μου,σας φιλώ και σας εύχομαι να περάσετε τέλεια απόψε,όπως περάσαμε και πέρυσι...
    με άπειρα κλαψ,θα περιμενω φωτογραφικά ντοκουμέντα και ανταποκρίσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δοκίμασαν και είπαν