ΣΟΥΠΙΕΣ ΚΡΑΣΑΤΕΣ ΜΕ ΡΥΖΙ | una cucina

una cucina

Καλωσορίσατε στην κουζίνα μας!!
Εδώ, οι μυρωδιές, τα αρώματα, οι δοκιμές, οι εικόνες, οι προσδοκίες, ανταμώνουν αρμονικά και μας οδηγούν σε παράδεισο γευστικών ηδονών!
Δείτε και μόνοι σας ;)

food n' eros

ΣΟΥΠΙΕΣ ΚΡΑΣΑΤΕΣ ΜΕ ΡΥΖΙ

30

Από τα πιάτα που θριάμβευσαν γευστικά, την Καθαρά Δευτέρα!!!

ΥΛΙΚΑ
1 κιλό σουπιές
1 μεγάλο ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 κτγ σκόρδο σε σκόνη ή 2 σκελίδες σκόρδο σε λεπτά φετάκια
½ φλιτζάνι τσαγιού ελαιόλαδο
1 φλιτζάνι τσαγιού κρασί λευκό
1 κλωνάρι μάραθο ψιλοκομμένο
1 ποτήρι ρύζι για πιλάφι
2 ποτήρια ζεστό νερό
Αλάτι – πιπέρι

ΕΠΙ ΤΩ ΕΡΓΩ
Καθαρίζουμε τις σουπιές, βγάζοντας το δέρμα, τη σακούλα με το μελάνι, το κόκαλο και τις δαγκάνες.
Τις πλένουμε καλά και τις κόβουμε κομμάτια
Ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο στην κατσαρόλα και σοτάρουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο για 2 λεπτά.
Προσθέτουμε τις σουπιές και τις ροδίζουμε για 10 λεπτά ανακατεύοντας συνεχώς.
Ρίχνουμε το κρασί και το αλατοπίπερο, σκεπάζουμε την κατσαρόλα, χαμηλώνουμε τη φωτιά και αφήνουμε να σιγοβράσουν για 1 ¼  ώρα περίπου, μέχρι να μαλακώσουν.
Στο φαγητό που βράζει προσθέτουμε  το ζεστό νερό,  το ρύζι και το μάραθο ψιλοκομμένο και τα αφήνουμε να βράσουν .
Ανακατεύουμε καλά όλα τα υλικά και, όταν αρχίσει να μαλακώνει το ρύζι βγάζουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά. 
Τη σκεπάζουμε με μια καθαρή πετσέτα και από πάνω βάζουμε το καπάκι.
Σε 15 λεπτά ξεσκεπάζουμε το φαγητό, ανακατεύουμε ξανά για να πιει όλα υγρά το ρύζι.
Το φαγητό είναι έτοιμο για σερβίρισμα.

Καλή Σαρακοστή και καλή όρεξη!!!!

30 σχόλια : Leave Your Comments

  1. Με μια λέξη: σούπερ!!!
    Και του χρόνου, καλή Σαρακοστή!!!
    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μπέτυ μου
      Να είσαι καλά
      πολλά φιλιά
      καλημέρα

      Διαγραφή
  2. Καλή Σαρακοστή, με υγεία!
    Αυτό το φαγάκι σου μου ξύπνησε μνήμες της παιδικής μου υλικίας! Σε ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά που μου το θύμισες.
    Τις φτιάχνω κι εγώ αλλά το ρύζι το σερβίρω χωριστά, άσπρο, γιατί έτσι το θέλουν. Την άλλη φορά όμως. . . θα κάνω το δικό σου!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!! Μπορεί συνήθως να μαγειρεύουμε με τα γούστα της "παρέας", αλλά ας περνάει και το δικό μας καμιά φορά ;)
      Πολλά φιλιά
      Καλημέρα

      Διαγραφή
  3. Είναι δυνατόν να μην θριαμβεύσει αυτό το πιάτο γευστικά??
    Καλή Σαρακοστή Γιώργο μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο φαγάκι! Ο μάραθος του προσθέτει ιδιαίτερη νοστιμιά!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου!! Είναι από τα βοτάνια που μου αρέσουν κι εμένα ιδιαίτερα!!
      Φιλιά
      καλημέρα

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο Γιώργο.
    Μ αρέσει που δεν έχει ντομάτα.

    Καλή Σαρακοστή :)

    ΦΙλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαράκι!! Κι εμένα έτσι μ' αρέσει ;)
      Πολλά φιλιά
      καλημέρα

      Διαγραφή
  6. Καλή Σαρακοστή!!
    Με τα θαλασσινά έχω αγάπη μεγάλη μπαίνει στα υπόψιν της επόμενης εβδομάδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια στα χερια σου Γιωργο, φαινεται πεντανοστιμο!
    Καλη Σαρακοστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα τι νοστιμιές είναι αυτές Γιώργο μου!
    Το μάραθο μοσχοβολάει ως εδώ!
    Καλή Σαρακοστή και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάγδα μου!! Αγαπημένο αρωματικό φυτό!!!!
      Φιλιά, καλημέρα

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίο! Ο μάραθος μου αρέσει πολύ, φαντάζομαι το άρωμα του φαγητού!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγκλονιστικό άρωμα :) Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, επίσης !!!

      Διαγραφή
  10. Νοστιμότατο και αρωματικότατο αν και προσωπικά θα έβαζα και δεύτερο κλωναράκι μάραθο, Γιώργη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πηνελόπη :) Συμφωνώ, αλλά έχω λίγα κλωναράκια στην κατάψυξη και προσθέτω με ...ρέγουλα :))

      Διαγραφή
  11. Θαλασσινά να΄ναι και ότι να΄ναι!!!!
    Φανταστική πρόταση και τέλεις φωτογραφίες (όπως πάντα άλλωστε) :)

    Δεν υπήρχε αμφιβολία λοιπόν περί θριάμβου του συγκεκριμένου πιάτου!!!!

    Φιλιά πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή Σαρακοστή! Έχεις δοκιμάσει να προσθέσεις το μελάνι τους; Δίνει υπέροχη γεύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βαγγελιώ :) Έχω δοκιμάσει σε τραπέζι, αλλά δεν έχω τολμήσει στο δικό μου!! Τα "πειράματα" αυτά τα αφήνω για τη Σάμο με σουπιές φρέσκες από το Μπάλο ;)

      Διαγραφή
  13. Rico plato especial para cuaresma,abrazos y buena cuaresma.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η όρεξη δεν μου λείπει καθόλου γι' αυτό το πιάτο, Γιώργο μου! Φοβερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΌ!!! Μπράβο σου και καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δοκίμασαν και είπαν