ΤΑΡΤΑΚΙΑ ΜΕ ΚΡΕΜΑ ΛΕΜΟΝΙ | una cucina

una cucina

Καλωσορίσατε στην κουζίνα μας!!
Εδώ, οι μυρωδιές, τα αρώματα, οι δοκιμές, οι εικόνες, οι προσδοκίες, ανταμώνουν αρμονικά και μας οδηγούν σε παράδεισο γευστικών ηδονών!
Δείτε και μόνοι σας ;)

food n' eros

ΤΑΡΤΑΚΙΑ ΜΕ ΚΡΕΜΑ ΛΕΜΟΝΙ

11

Το Σάββατο 03/05/2014 η ομάδα του Food4Good αλλά και μερικοί ακόμα food-bloggers μαζευτήκαμε στον όμορφο χώρο του six d.o.g.s για ακόμα έναν καλό σκοπό! Φτιάξαμε όλοι μας από ένα κέικ (το οποίο και αφιερώσαμε όπου ήθελε ο καθένας μας) αλλά και πολλές άλλες γλυκές και αλμυρές γεύσεις με βασικό μας υλικό το Βιτάμ :) Όλα τα έσοδα από το event αυτό πήγαν στην Π.Ε.Γ.Κ.Α.Π. - Ν.Υ. (  Πανελλήνια Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων Ατόμων Παιδιών Νοητικά Στερούντων ). Άλλη μια εκδήλωση του Food4Good στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και είμαι πολύ χαρούμενη που συμμετείχα και εγώ σε αυτήν..!!


Η δική μου συμμετοχή κέικ ήταν τι άλλο?? Το αγαπημένο κέικ καρότου αλλά και μια ακόμα...Ετοίμασα φοβερά...μυρωδάτα...υπόξινα, (αλλά και γλυκά)...τραγανά....εντυπωσιακά ταρτάκια με κρέμα λεμονιού!!! Η συνταγή μου δώθηκε από την Elena Sbokou ( που ήταν και η συνεργάτης μου στο event  αυτό) και αφού έβαλα και την προσωπική μου πινελιά (οχι που δεν θα την έβαζα) ;) σας τα παρουσιάζω και σας τα προτείνω ανεπιφύλακτα...!

Πάμε να τα ετοιμάσουμε...



ΥΛΙΚΑ για 70 κομμάτια

Ζύμη :  900 gr αλεύρι για όλες τις χρήσεις (κοσκινισμένο)
            210 gr άχνη (κοσκονισμένη)
            2 κάψουλες βανίλιας
            1 πρέζα αλάτι
            3 αυγά (σε θερμοκρασία δωματίου)
            375 gr Βιταμ (κρύο)
Κρέμα : 2 κουτιά γάλα εβαπορέ
              2 φακελάκια ζελέ λεμόνι
              500 ml καυτό νερό
              2 μεγάλα λεμόνια (ξύσμα & χυμό)
              1/4 κπ. τσ. ζάχαρη

*Μαρμελάδα λεμόνι (η δική μου πινελιά που σας έλεγα παραπάνω) :)


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πριν κάνουμε οτιδήποτε, βάζουμε τα γάλατα στην κατάψυξη.


Ετοιμάζουμε την ζύμη. Σε ένα μεγάλο μπολ ρίχνουμε το αλεύρι και το βούτυρο παγωμένο και κομμένο σε κυβάκια. Ανακατεύουμε και τρίβουμε με τα δάχτυλα μας μέχρι να γίνει 'ψίχουλα'....αλλά δεν το παρακάνουμε γιατί θα ζεσταθεί το βούτυρο και αυτό ΔΕΝ το θέλουμε! Μετά προσθέτουμε το αλάτι, τις βανίλιες και τα αυγά. Συνεχίζουμε να ζυμώνουμε για λίγο ακόμα μέχρι να γίνει μια σφιχτή ζύμη. Την τυλίγουμε σε μεμβράνη και την βάζουμε στο ψυγείο για 1 ώρα να παγώσει.

Αφού περάσει η ωρίτσα....την βγάζουμε από το ψυγείο και ανοίγουμε φύλλο πάχους 1cm. Κόβουμε με ένα στρογγυλό κουπ πατ ( αν δεν έχεις...ένα ποτήρι με μεγάλο άνοιγμα μια χαρά δουλειά κάνει) και γεμίζουμε θήκες για ταρτάκια. Δεν έχεις θήκες για ταρτάκια?? Ούτε και εγώ είχα! Και τι έκανα??? Γέμισα τις μαφινοθήκες μου :) Ούτε τις βουτυρώνεις...ούτε τις λαδώνεις ούτε τίποτα! Απλά τις γεμίζεις και με τα δάχτυλά σου απλώνεις όμορφα τα πλαϊνά.
Ψήνουμε στους 175 C για 16' στον αέρα ( μέχρι να ροδίσουν). Αφήνουμε τα ταρτάκια να κρυώσουν καλά. Αφού κρυώσουν τα περνάμε με ένα λεπτό στρώμα μαρμελάδας. (Αυτό το κάνεις για να μην μαλακώσουν από την κρέμα, αλλά και για extra γεύση. Αν δεν θες, μπορείς να το παραβλέψεις το στάδιο αυτό).

Λιώνουμε τις σκόνες ζελέ στο καυτό νερό και αφήνουμε το μείγμα στην άκρη να κρυώσει (αλλά να ΜΗΝ πήξει).

Ετοιμάζουμε την κρέμα. Βγάζουμε τα γάλατα από την κατάψυξη (ελπίζω να μην τα έκανες παγάκια ε)???? και τα χτυπάμε στο μίξερ μαζί με την ζάχαρη. Προσθέτουμε τον χυμό και το ξύσμα από τα λεμόνια. Ρίχνουμε και το κρύο ζελέ χτυπώντας για λίγο ακόμα. Βάζουμε το μπολ στο ψυγείο να σφίξει, (το παρακολουθούμε συνεχώς να ΜΗΝ πήξει εντελώς). Αφού παγώσει και σταθεροποιηθεί αρκετά,γεμίζουμε τα ταρτάκια μας. Εγώ στόλισα τα δικά μου με ένα μικρό κομματάκια από την πεντανόστιμη "αληθινή" μαρμελάδα λεμόνι που μου χάρισε η αγαπημένη φίλη Ξανθή Μπαξεβάνη και που έκανε την διαφορά στο γλυκάκι μου :)

Τα διατηρούμε στο ψυγείο μέχρι να τα σερβίρουμε. 

Εύχομαι να έχετε ένα όμορφο απόγευμα και καλή επιτυχία αν επιχειρήσετε να τα φτιάξετε!!




11 σχόλια : Leave Your Comments

  1. Εγώ έφαγα ένα και ήταν καταπληκτικό!!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά και χαίρομαι ιδιαίτερα που η μαρμελάδα μου έδωσε μια άλλη πινελιά στα γλυκά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά πολύ νόστιμα! Νομίζω πως το τελευταίο στην εκδήλωση το έφαγα εγώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι απλα καταπληκτικα!!!! Παρα πολυ ωραια!!! Τρομεραααα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ γιατί να λείπω και να μη δοκιμάσω;Υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα!!!!!!!! Πρέπει να ήταν νοστιμότατα και πολύ αρωματικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Devono essere deliziose!!! :-))
    Ciao,a presto

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παιδιά είναι άπαιχτα... Τι να λέμε τώρα, η Μαρία ζωγραφίζει :) Τραγανή τάρτα ξεχειλισμένη με μυρωδάτη γλυκόξινη κρέμα!!!!!!!!!
    Περιμένω και τα δικά μου οσονούπω!!
    Έ, Μαράκι ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίες οι τάρτες σου Μαρία! Το λεμονάκι μοσχομυρίζει και μέσα από την....οθόνη!! Σίγουρα θα έγιναν ανάρπαστες!!
    Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μμμμμ..θεικά!!
    Είμαι σίγουρη πως μάγεψαν τα πλήθη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δοκίμασαν και είπαν